wtorek, 14 grudnia 2010

Cienie Pojętnych - Adrian Tchaikovsky

Tytuł: Imperium Czerni i Złota
Autor: Adrian Tchaikovsky

Wydawnictwo: Dom Wydawniczy Rebis
Data wydania: październik 2009 
Liczba stron:  632



Moja opinia:
Bardzo dobra książka. Wciągająca, z trzymającą w napięciu akcją. Świetnie przedstawiony świat i różnorodni bohaterowie. Bardzo spodobał mi się pomysł na nazwy ras i ich cechy, które zostały zaczerpnięte ze świata owadów. Książka warta przeczytania.


Przeczytana: październik 2009 
Moja ocena: 5/6




Tytuł: Klęska Ważki
Autor: Adrian Tchaikovsky
Wydawnictwo: Dom Wydawniczy Rebis
Data wydania: styczeń 2010 
Liczba stron:  680



Moja opinia:
Absolutnie rewelacyjna kontynuacja. Bałam się, że druga część może nie dorównać pierwszej ale jakże się myliłam. Genialna fabuła przepełniona intrygami i akcja trzymająca cały czas w napięciu. Świetne postacie i genialnie wykreowany świat. Wiele wątków, które śledzi się z zapartym tchem. Wojna będąca siłą napędową rozwoju technicznego i zemsta będąca sensem życia. Zdrada i miłość, magia i nauka. Dla mnie książka jest naprawdę świetna i warta przeczytania. 


Przeczytana: luty 2010 
Moja ocena: 6/6

2 komentarze:

  1. W pełni popieram Twoje opinie, genialne książki, świeży powiew w fantastyce. Jeśli ktoś spragniony jest obszerniejszego opisu zapraszam do mnie na recenzję zbiorczą pierwszych czterech tomów. Piąty czeka na półce ale jak to z nami zagorzałymi czytelnikami bywa jest jeszcze wiele innych równie interesujących pozycji przed nim ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja w końcu muszę sięgnąć po IV tom, ale po III mam małe obawy ...

    OdpowiedzUsuń