wtorek, 20 grudnia 2016

Fantastyczny mini stosik #9

Bardzo skromnie, ponieważ przed Świętami nie chciałam szaleć 😝




"Myto Ogarów" Steven Erikson - 8 tom Malazańskiej Księgi Poległych. Już niedługo skrobnę kilka słów o tym, co myślę o tych pozycjach.

"Elantris" Brandon Sanderson - książkę czytałam już jakiś czas temu. Tutaj moja opinia na jej temat. A egzemplarz zakupiony teraz, ponieważ uzupełniam moją Sandersonową Kolekcję. W tym wydaniu można znaleźć takie cuda.



#


Mały problem ... gdzie ja teraz upcham te książki? Trzeba będzie zrobić małą reorganizację na półkach. A może nie warto? Bo po Świętach pewnie będę chciała zrobić dużą ;D

5 komentarzy:

  1. E tam, tylko dwie, to jakoś upchasz.:D Piętrowo jeszcze trochę wejdzie.:P A Sanderson bardzo zacny. Też iałam ambicję zbierania, ale po trylogii Zrodzonego z Mgły mi przeszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że upchnąć gdzieś się jeszcze uda, ale wiesz ... ja to chciałam tak ładnie - Sanderson przy Sandersonie, Erikson przy Eriksonie ;) A tu się okazuje, że to nie taka prosta sprawa :D

      Czemu Ci przeszło? Książki niezbyt przypadły do gustu? :)

      Usuń
  2. bardzo ciekawy blog zapraszam do mnie czekam na opinie:) http://czytelniamarty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy blog zapraszam do mnie czekam na opinie:) http://czytelniamarty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Elantris czeka na swoją kolej, póki co jestem w połowie Żałobnych Opasek, też Sandersona :)
    Malazańskiej Księgi Poległych nie znam, ale bardzo chcę ją przeczytać. Chciałam kompletować serię i kupić pierwszy tom, ale nigdzie go nie ma, a używane egzemplarze przekraczają kwotę 100 zł (masakra jakaś). Ostatecznie pozostanie mi tylko biblioteka, bo ciągle ktoś tą serię poleca... a szkoda, chciałabym mieć ją u siebie :(

    OdpowiedzUsuń