poniedziałek, 21 listopada 2011

Fantastyczne zdobycze z ostatnich tygodni


Przyznam szczerze, że nie miałam w planach zamieszczania "stosikowego" postu ... ale co tam, niech będzie. Ze specjalną dedykacją dla Pabla ;-)

Stosik nr 1 - zdobycze książkowe, które pojawiły się u mnie jeszcze w okresie letnio - jesiennym. Miałam je zaprezentować już jakiś czas temu, ale tak jakoś wyszło, że skończyło się na samym zrobieniu im zdjęcia. Publikacji doczekały się dopiero teraz. Cześć została również przeczytana i zaopiniowana ;-)




Z lewej od góry:
1. "Eifelheim" Michael Flynn
2. "Inne okręty" Romuald Pawlak
3. "Ciężar milczenia" Heather Gudenkauf (moją opinię można przeczytać tutaj)
4. "Pałac tajemnic" Agnieszka Pietrzyk (opinia tutaj)
5. "Szczeniak. Jak labrador ocalił chłopca z ADHD" Liam Creed (opinia tutaj)
6. "Na psa urok" Kevin Hearne (opinia tutaj)
7. "Łowcy mitów" Christopher Golden (opinia tutaj)

Z prawej od góry:
1. "Lodowa pani" Sally Prue
2. "Przywoływacz Dusz" Gail Z. Martin
3. "Zmrok" Tim Lebbon
4. "Świt" Tim Lebbon
5. "Zimowy monarcha" Bernard Cornwell
6. "Ostatnie Królestwo" Bernard Cornwell

Podziękowania dla KalioPrzepowiedniMagdy i Fenrira za wymiany, wygraną i przyjemność targowania  się o cenę.

Stosik nr 2 - zdobycze książkowe z ostatnich tygodni. 


Z góry na dół:
1. "Mistrzyni Burz" Waldemar Płudowski
2. "Ostatnia noc jej życia" Maureen Jennings
3. "Królewska krew. Wieża elfów" Michael J. Sullivan
4. "Wichry archipelagu" Bradley P. Beaulieu
5. "Królestwo czarnego łabędzia" Lee Carroll
6. "Dziewczyna w czerwonej pelerynie" Sarah Blakley-Cartwright
7. "Ognisty tron" Rick Riordan
8. "Nieświadomy mag" Karen Miller
9. "Hołd dla mroku" Adrian Tchaikovsky
10. "Adamantowy Pałac" Stephen Deas
11. "Eona. Ostatni lord Smocze Oko" Alison Goodman
12. "Eon. Powrót Lustrzanego Smoka" Alison Goodman
13. "Dar" Alison Croggon

To teraz czytać, czytać, czytać, czytać, czytać, czytać ....

27 komentarzy:

  1. O matkooo!! Ale stosiska:)). Gratuluję zdobyczy i życzę przyjemnego czytania. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany, no to masz zajęcie aż do świąt... wielkanocnych xD
    Przyjemnej lektury!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdobycze robią wrażenie :) życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Imponujące stosy :) Kilka pozycji baaardzo mnie interesuje, a jak na złość są to te bez recenzji ^^

    Przyjemnej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosy robią wrażenie ;) Wbiło mnie w fotel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosiki ładne :) Czy resztę Trylogii Arturiańskiej też masz w planach? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za stosiska! Połowę bym Ci podkradła, a o drugiej połowie chętnie poczytam i dowiem się, czy też warto :P

    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, jqk ja Ci zazdroszczę... szczególnie Eony. Czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe stosiska pozdrawiam ;0

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany, masz "Elfenheim". I "Eony", i "Ognisty tron". Ja też chcę. (A potem usypię sobie ładny stosik i zwinę się na nim w kłębek^^).

    OdpowiedzUsuń
  11. Stosik zaiste oszałamiający :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Z pierwszego stosiku w sumie tylko "Eifelheim" by mnie interesował ;) Mam w planach, ale ta grubość... oj będzie ciężka walka by grzbiet w dobrym stanie pozostawić ^^ Ale to jeszcze trochę czasu minie.

    Co do drugiego to Nowa Fantastyka wygląda jak zawsze imponująco, na żywo jej okładki są naprawdę bardzo przyjemne dla oka, szkoda że treść nie zawsze trzyma wysoki poziom okładek. "Adamantowego Pałacu" i "Eony" zazdroszczę, co do tej drugiej to pewnie jeszcze długo się nie zbiorę do zakupu z powodu niezbyt przychylnych opinii. Zawsze znajdzie się coś ważniejszego i lepszego. Huhu i "Hołd dla mroku" będzie się działo! Liczę na recenzję jeszcze w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe stosy! Z chęcią podkradłabym Tobie kilka tytułów... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak, czytać, czytać, czytać. Masz co, saaame smakowitości!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Głownie fantastyka, więc poza moimi zainteresowaniami :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, ileż nabytków!
    Przypomniałaś mi, że i ja muszę sobie sprawić "Zimowego Monarchę"
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham stosiki :) Twoje są całkiem przyzwoite ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. @Harashiken, gwarantuję, że "Adamantowego pałacu" wcale nie zazdrościsz. :>

    OdpowiedzUsuń
  19. Zacny stos! Miłej lektury i liczę na recenzje na blogu, bo sama mam chrapkę na kilka z tych książek. Szczególnie Eifelheim, Na psa urok i Lodową panią oraz Mistrzynię Burz, Nieświadomego maga i Dar :)
    Królestwo czarnego łabędzia jest nawet spoko

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję Wam wszystkim :) Tak, zdecydowanie mam co czytać ;D

    Isadora
    Dokładnie, mam jednak nadzieję, że nie dłużej ;)

    Silaqui
    Dzięki :) A co konkretnie Cię interesuje, bo niektóre tytuły już przeczytałam, ale dłuższej opinii się jeszcze nie doczekały.

    Karodziejka
    Zobaczymy po Zimowym ... w sumie jakiś czas temu zaczęłam Ostatnie królestwo ... jakiegoś większego szału nie było, utknęłam w drugiej połowie książki. Nie mniej jednak Cornwellowi mówię "TAK"

    Maruda007
    Eona już przeczytałam, Eonę męczę. Przyznam szczerze, że spodziewałam się czegoś lepszego. Pierwsza część jest nawet dobra, ale druga wystawia moją cierpliwość na poważną próbę.

    Moreni
    Mam, mam! ;D JUPI ;D Ale Eona mnie nie zachwyciła. Zobaczymy jak dwie pozostałe. Chociaż jeśli chodzi o pana Riordana, jestem pewna, że będzie dobrze ;D

    Harashiken
    Niestety, zmartwię Cię. Grzbiet na pewno ucierpi :/ Jeśli chodzi o NF, to rzeczywiście okładki są niczego sobie. Zwłaszcza grzbiety ładnie się na półce prezentuję ;) A zawartość? Mam za sobą "Wichry archipelagu", które bardzo mi się podobały. Eona ... hmm ... pierwszy tom był jeszcze dobry, ale przez drugi nie mogę przebrnąć. Niestety ... A "Hołd dla mroku" plasuje się w czołówce książek, po które mam zamiar sięgnąć w najbliższym czasie. Ale nic nie obiecuję ;)

    Kinga
    Mi też tak ktoś od czasu do czasu przypominał, że muszę w końcu sięgnąć po Cornwella. W końcu się udało. Tobie też się uda ;D

    Alannada
    Dziękuję ślicznie. Opinię "Na psa urok" możesz już przeczytać, opinię na temat "Lodowej pani" postaram się zamieścić na dniach, a na resztę będzie trzeba troszkę poczekać. Dla mnie Królestwo czarnego łabędzie było całkowicie przeciętną lekturą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzecie podejście (trzeci dzień podejść w zasadzie;) ) do komentarza:) Ostatnio co napiszę to mi jakiś wredny error zjada:)

    Dzieki za dedykację! Czy sobie zasłużyłem?:D

    Nawet nie będę wymieniał czego zazdroszczę, bo za dużo tego:) Strasznie ciekawią mnie Wichry Archipelagu. Ponoć ma potencjał, a Eifelheima mam i przeraża mnie swoją cegłowatością:)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Czym zasłużyłeś? Twój komentarz w poprzednim poście ;) Nie miałam zamiaru zamieszczać żadnych stosików, ale ...

    Wichry na prawdę mi się podobały. Zbieram się do napisania opinii, ale ten cholerny brak czasu :/ A Eifelheim to rzeczywiście grubasek niczego sobie, ale nie takie rzeczy się przeczytało ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale świetny i dodatkowo ogromny stos! Oczywiście całkowicie fantastyczny :). Ja ostatnio troszkę odpuściłam czytanie fantastyki, niestety, ale nie mogę znaleźć niczego dla siebie, jakoś tak...
    Podoba mi się strasznie Twój nagłówek! :)

    Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Imponujący stosik! :) Tylko pozazdrościć! ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem pod wrażeniem ;) Wieeele smakowitych kąsków ;)

    OdpowiedzUsuń